BUNGA FOAM

9/11/2012 12:40:00 am
akhirnyer dapat jugak aku cara nak buat bunga nie alahai nak beli kan mahal DIY jer

 
leh guna template bunga rose..aku guna 3 layer je..kecik, sederhana dan besar.. 

 
nak cantik leh guna menda ni nak buat kudupnya..tapi aku punya aku xguna la..aku main lekat terus kat dawai je...lagi senang.. 
 
 
 

lekatkan macam ni..tapi aku letak kiri kanan je gam..ikut kreativiti je la..tapi gam tuh kena guna gam gajah..aku ada try gam dalam botol, dalam tin sume xjadi..





aku punya xiron la kan...aku ni buat banyak..xsanggup nak iron menda ni..
jadi kat ujung2 kelopak bunga tuh aku gam kan jadi nampak ckit bentuk..


nilah hasilnya....
amik yg warna putih je la..nanti leh spray kaler ikut citarasa sendiri...
kertas foam = rm 2.50 satu keping
gam gajah satu kotak = rm 9.60
dawai satu plastik ada 20 batang =rm 1 


SELAMAT MENCUBA

CREDIT TO: http://misssyida.blogspot.com

Powered by Blogger.