HARINIE HARI RABU

2/21/2012 08:54:00 pm

SEMUA TAHU HARI NIE HARI RABU...ADA TAK LAGU Untuk hari rabu...adoiii apa masalah aku nie bila la mood bertukang nak bermula nie...aku rasa tak sabar nak mejalankan project pertukangan (ala mcm subjec economi rumahtangga pertukangan ko adee)nie zaman aku dulu zaman denaso sekarang xtau la ada lagi ker tak subject nie....

cis terpandang cerming nie pla..adoii makin beso plak jeragat kat muka putih suci lagi gebu aku nie...nak buat cam ner nie
1. pakai mask hari2
2. pakai tia emilia 
3. pi klinik rosli wat chemical facial..betul ker pilihan aku nie
4. pi klinik rosli wat laser treatmen
5. pi jakarta wat semua...

hahhaha pulussssss mana nak cekau niee

lupa pal kan harinie ladies day beli tiket wayang dapat murah TAPI nak tengok citer aper cube kome rekemen skettt

http://www.tgv.com.my/#!/





Powered by Blogger.